Autor: 021

Novi Sad
20.09.2016.
06:49
Juče je u Vladi Vojvodine predstavljen idejni projekat Fruškogorskog koridora predstavnicima kineske građevinske kompanije "„China Shandong International Economic & Technical".
  • Stevan

    18.05.2017 11:43
    Odlicno
    Interesuje me dali ce biti povezani Irig Vrdnik i ostali deo srema sa autoputem inace dobro je da su se setili da nesto urade i u Sremu.
  • nsss

    20.09.2016 14:04
    nss
    i obavezno jedan privremeni most
  • ĐURA

    20.09.2016 12:16
    SAMO KINEZ
    DA GRADE,druge ne priznajem,pa kolko košta da košta!?
    Hoću da doživim otvaranje puta dok sam mlad....
  • Sapcanin

    20.09.2016 11:57
    Zivane, jesi ti ikad prosao putem Sabac - Ruma - Novi Sad? Ocigledno nisi, jer ne bi tako lupio.

    Za 68 km puta ti treba 1h i 10 minuta, i to zato sto:
    1) prolazis kroz mnoga lokalna mesta, gde je ogranicenje 50km
    2) penjes se na Frusku, moli Boga da ne milis iza nekog kamiona
    3) put ima samo dve trake, po jednu u oba pravca.

    Frekvencija vozila je prevelika, s obzirom da je Sabac glavno cvoriste za sav saobracaj iz severozapadne Bosne.. Ne znam odakle ti to da nije frekventno?

    Kada bi postojao autoput, sa tunelom kroz Frusku, tih 68 kilometara bi presao za 40-ak minuta.
  • Zivan

    20.09.2016 10:57
    Usled nedovoljne frekventnosti, to je neekonomičan projekat bilo kome da se nutka. Izgradnja tunela ispod Fruške Gore je ekološki sporno, mnogo je bolje od Rume usmeriti kamione da zaobilaze Naacionalni park Fruška Gora, idu ka Putincima, odatle skreću i uključuju se na auto- put kod Indjije. Jeste duže, ali to je prava briga za našu planinu lepoticu. Saobraćaj automobilima postojećom trasom nije sporan.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna